Balanç positiu del Corpus per part de les entitats

Publicat el 06 de juny de 2021 a les 22:01
David Rodríguez i Judit Gisbert, alcalde i regidora de Cultura, en l'apartat de valoracions han dit "Fem una bona lectura d'aquest Corpus, ateses les circumstàncies. Sempre es pot millorar el format, però estem satisfets de com ha anat. Esperem que la Festa Major pugui ser encara més normal."

Per la seva banda, Lali Rius, de la Confraria de la Mare de Déu del Claustre ha subratllat que "La valoració és positiva. El format ha estat diferent, però la gent ha pogut gaudir dels gegants i la festa. És un pas més cap a la normalitat.".

Finalment, Roger Davins, macip major de l'Agrupació de Geganters també ha considerat que el balanç és molt positiu, "Estem contents de tornar a fer una festa mig normal. Esperem que per Festa Major la situació sanitària ens permeti desenvolupar la celebració amb la màxima normalitat possible".
 

L’encesa de la tronada, l’acte culminant de l’edició d’enguany, ha anat a càrrec de l’alcalde, David Rodríguez , Lali Rius, en representació de la Confraria de la Mare de Déu del Claustre, i Roger Davins, nou macip major dels geganters de Solsona. Foto: Ramon Estany