Beca de 6.000€ al millor projecte d'estudi sobre associacions culturals

Publicat el 04 d’abril de 2013 a les 21:23
Cantada de caramelles a Folgueroles. Foto: Adrià Costa/NacióLaFlama.cat.

L'Ens de l'Associacionisme Cultural Català acaba de fer públiques les bases per optar a la Beca d'Estudis de l'Associacionisme Cultural, dotada amb 6.000 euros, que s'atorgarà al millor projecte d'estudi sobre l'associacionisme cultural català, les seves pràctiques i els seus valors, entès tot plegat des d'una perspectiva àmplia i transversal, amb voluntat de divulgació i de contribuir al pensament associatiu.

L'estudi, que haurà de ser innovador i inèdit, podrà tenir un caràcter històric, sociològic, etnogràfic, antropològic o d'assaig, amb una extensió mínima de 200.000 caràcters amb espais.

El termini per optar a l'ajuda finalitzarà el 31 de maig. El jurat que valorarà el projecte d'estudi meritori de la beca estarà conformat per Jaume Ayats, Pere Baltà, Andreu Caralt, Antoni Carné, Miquel Àngel Essomba, Josep Fornés, Josep Santesmases, Jaume Sobrevals, Joan Manuel Tresseras i Milagros Vallès.

Bases de la beca (pdf)