La formació basca Betagarri i El Belda i el conjunt Badabadoc actuaran el proper divendres 22 d'abril al pavelló de Sant Llorenç de Morunys. El concert l'organitza el casal l'Estaca i s'emmarca dins els actes de commemoració del desè aniversari del casal independentista i popular de la Vall de Lord. Les entrades anticipades es poden adquirir per 10 euros al Casal La Fura de Solsona i al Casal Panxo de Berga. L'acte començarà a les 11 de la nit i es clourà amb el dj. Max Altimira.
El Casal l'Estaca organitza nombrosos actes per commemorar els 10 anys d'activitat de l'entitat, un període durant el qual s'ha consolidat com una de les associacions més actives de la Vall de Lord. D'aquesta manera, s'ha editat un calendari i cada mes hi ha la projecció d'un audiovisual al teatre de Sant Llorenç de Morunys. De cara a l'estiu, amb el bon temps, és previst que aquests passis de vídeo es traslladin a diferents indrets de la vall.
Cartell de luxe al 10è aniversari del Casal l'Estaca de la Vall de Lord
Betagarri i El Belda i el conjunt badabadoc, protagonistes del concert del 10è aniversari del Casal l'Estaca de la Vall de Lord
ARA A PORTADA
-
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
Publicat el 18 d’abril de 2011 a les 22:06
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Òmnium Cultural del Solsonès convoca la divuitena edició dels PREMIS DRAC
-
Cultura i Mitjans
El programa de tardor al Jezz porta a Solsona Galgo Lento
-
Cultura i Mitjans
El TRAU porta a escena «El crèdit», la gran comèdia de Jordi Galceran
-
Cultura i Mitjans
Concert de Biel Roca, Clara Mas i Júlia Xandri
-
Cultura i Mitjans
Impulsaran el català al comerç de Solsona amb un pla d’accions estratègiques i formació als establiments
-
Cultura i Mitjans
El Ple del Consell Comarcal votarà aquest dijous la concessió del Premi Signum a l’historiador solsoní Ramon Planes Albets
