Aquest és l'any del Centenari de l'Orfeó, l'entitat amb més anys d'història de Solsona.
A l'apartat de les entitats de la Fira hi haurà l'estand de l'Orfeó Nova Solsona.
El dia 11 de maig, dissabte, a les 7h de la tarda, es lliurarà el premi al guanyador del logotip que identificarà el centenari de l'entitat.
Durant tot el cap de setmana es donaran a conèixer els actes de l'efemèride i també es podran adquirir els productes de marxandatge que es posaran a la venda.
Qualsevol persona que s'interessi per la música com a oient, però també com a possible cantaire o soci, es pot acostar a l'estand i compartir una estona amb l'entitat que omple de música els actes més tradicionals de la ciutat.
Amb 100 anys a l'esquena i un futur ple de projectes, l'Orfeó desitja una bona Fira a tothom.
ARA A PORTADA
-
-
-
Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol Redacció
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 06 de maig de 2019 a les 19:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escolania i el Cor Juvenil del Misteri d'Elx i ofereixen un concert a la Catedral de Solsona
-
Cultura i Mitjans Anaïs Vila presenta la gira 'Ara sempre' a Solsona
-
Cultura i Mitjans La Cobla Juvenil Ciutat de Solsona celebra els 30 anys amb un concert conjunt amb la Sant Jordi-Ciutat de Barcelona
-
Cultura i Mitjans La Beca Llavor 2026 concentra l'ajut en una única proposta i n'amplia la dotació a 3.000 euros
-
Cultura i Mitjans Les Fourchettes posen veu al tret de sortida dels concerts d'estiu a Solsona
-
Cultura i Mitjans Solsona arrenca el cicle de concerts d'estiu «A capella!» amb Les Fourchettes