Aquest és l'any del Centenari de l'Orfeó, l'entitat amb més anys d'història de Solsona.
A l'apartat de les entitats de la Fira hi haurà l'estand de l'Orfeó Nova Solsona.
El dia 11 de maig, dissabte, a les 7h de la tarda, es lliurarà el premi al guanyador del logotip que identificarà el centenari de l'entitat.
Durant tot el cap de setmana es donaran a conèixer els actes de l'efemèride i també es podran adquirir els productes de marxandatge que es posaran a la venda.
Qualsevol persona que s'interessi per la música com a oient, però també com a possible cantaire o soci, es pot acostar a l'estand i compartir una estona amb l'entitat que omple de música els actes més tradicionals de la ciutat.
Amb 100 anys a l'esquena i un futur ple de projectes, l'Orfeó desitja una bona Fira a tothom.
ARA A PORTADA
-
El toranenc Antoni Ferrer puja de nou al capdamunt del podi al Campionat de Catalunya de tir al plat Redacció
-
Tret de sortida de la dotzena edició de la Lliga Comarcal del Solsonès de Tir al Plat Ramon Estany Montanyà
-
-
Solsona i el Solsonès reivindiquen la saviesa ancestral femenina amb una desena d’actes pel 8-M Redacció
-
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari Redacció
Publicat el
06 de maig de 2019 a
les 19:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Solsona reivindica les artistes pioneres de la Catalunya Central
-
Cultura i Mitjans
Joan Montraveta lliura a l'Arxiu Comarcal del Solsonès divers material de Memòria Democràtica
-
Cultura i Mitjans
L’excel·lència en la recerca de l’Institut Francesc Ribalta de Solsona torna a ser premiada per la Generalitat
-
Cultura i Mitjans
Una norantena d’alumnes d’escoles de música de Solsona, Súria, Vilafranca i Barcelona comparteixen partitures a La Carral
-
Cultura i Mitjans
Un centenar d’estudiants del Francesc Ribalta posen a prova el seu talent matemàtic
-
Cultura i Mitjans
La Catalunya Central celebra el Dia Mundial de la Poesia amb una ruta pel nucli antic de Solsona
