
El pub Sputnik s'ha deixat captivar aquest diumenge a la tarda per les veus combinades de Joana Pol i Pere Bestard amb una finor pròpia del jazz i un deix folk.
DONALLOP és el grup de música mallorquí que conformen Pere Antoni Bestard i Joana Maria Pol. S’uniren l’estiu de 2009 per crear un repertori de versions amb no més intenció que tocar i fer concerts en directe. Cinc anys després havent consolidat el projecte, han anat el·laborant un repertori de cançons pròpies, així com també una característica forma de dur a terme els seus concerts, familiars, propers i sincers. Compten amb l’ambició de projectar la seva música internacionalment. Han fet de la música la seva forma de vida.
Les cançons de DONALLOP contenen melodies que volen quedar-se i envellir com ho fan les oliveres mallorquines, amb l’elegància i la bellesa de la natura.