El concurs de minibatucades, primer acte del Lavanrac 2012
L'organitzen conjuntament Joventut Solsonina i la UBIC
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2012 a les 19:55
Per començar de forma animada el LAVANRAC 2012, Joventut Solsonina i la UBIC organitzen un inèdit concurs de “Minibatucades”. Després de l’èxit, en els últims anys, de les xarangues, rues, batucades, passacarrers etc, es decideix crear un innovador concurs refrescant per animar el començament de la festa carnavalera d’estiu.
Les regles són ben senzilles. Tan sols es necessari un grup de 4 a 10 persones i moltes ganes de festa i de passar-s’ho. Els instruments poden variar des dels clàssics a qualsevol invenció de les comparses o grups espontanis. El jurat valorarà la originalitat de la presentació (vestimenta, bates o disfressa), la qualitat musical i sobretot la gresca i l’animació que aportin a la rua. Durant el passacarrers les minibatucades podran mostrar les seves habilitats i finalment , si volen, disposaran de 2 minuts a la Plaça Major per fer una petita actuació.
L’organització donarà als guanyadors 100 € en vals bescanviables als establiments UBIC i entrades gratuïtes pel concerts de nit de divendres. El concurs de Minibatucades acabarà abans que les comparses i colles se’n vagin a sopar i serà el punt d’inici d’una festa que s’allargarà durant tot el cap de setmana.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Pessebre Vivent de la Baixa Ribera Salada reivindica un any més el món rural
-
Cultura i Mitjans
Els Pastorets tornen a Solsona un any més amb quatre funcions
-
Cultura i Mitjans
Ardèvol es bolca un Nadal més en el seu tradicional pessebre vivent
-
Cultura i Mitjans
Miqui Giménez presenta a Solsona un nou recull de cançons tradicionals per a infants de 0 a 6 anys
-
Cultura i Mitjans
Tres mestres jubilats dediquen un llibre poemari a les cases de pagès del Solsonès
-
Cultura i Mitjans
Fel Faixedas porta el seu monòleg interactiu de petit format a Ogern
