ARA A PORTADA
-
Solsona resol dubtes al veïnat sobre la promoció de 50 habitatges assequibles al carrer Antoni Gaudí Redacció
-
El veïnat de la Sala Polivalent de Solsona porta a la GAIP i a la Síndica de Greuges la petició d’aturar la cessió del solar de l’equipament Redacció
-
-
-
Vint-i-tres voluntàries han participat a la jornada de recaptació pel càncer a la Fira de Sant Isidre de Solsona Redacció
Publicat el
25 de desembre de 2018 a
les 16:25
Actualitzat el
25 de desembre de 2018 a les
17:09
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dVyyJ7eaM10[/youtube]
El duet manresà Filferro ha gravat una versió en català de la cançó francesa Ne me quitte pas d'en Jacques Brel. N'informa el digital Kanavita donat que, a banda de la qualitat de la cançó i l'enregistrament, la peça va ser gravada el dia 6 de desembre a l'Espluga Tremosa de Canalda.
El duet està format per en Gerard Serratroy i David Repullés, i des de fa dos anys es dediquen a versionar les grans cançons del pop rock internacional. Han versionat en català temes com el Ne me quitte pas, o The Final Countdown, o l’Al·leluia, de Cohen.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L’Orfeó Nova Solsona repeteix la col·laboració amb la formació Pinceladas Argentinas
-
Cultura i Mitjans
El 28è Zoom de la Fira de Sant Isidre premiarà cinc temàtiques i dues col·leccions
-
Cultura i Mitjans
«Sostenir la vida, defensar els drets» així serà la nova edició del cicle de primavera Enfila’t
-
Cultura i Mitjans
El Centre Excursionista del Solsonès impulsa la 33a Caminada popular de Solsona
-
Cultura i Mitjans
El Centre Excursionista del Solsonès projecta el film «2000 jours au paradis»
-
Cultura i Mitjans
Trobada de lectors amb Blanca Busquets
