ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2016 a les 19:22
																			
								My Boots és una cançó de l'àlbum Mondays' Tales (2015). Aquest és el primer àlbum gravat per Land Of Coconuts, un grup de música pop-rock, els membres del qual es troben repartits entre Barcelona i Solsona.
El videoclip va ser produït conjuntament entre la productora OMEN www.omen.cat i Land Of Coconuts www.landofcoconuts.com. El director és el solsoní Arnau Abella.
La gran majoria de les escenes van ser gravades durant la primavera a Solsona, però d'altres també a Barcelona. Entre els diferents escenaris apareixen llocs emblemàtics del Solsonès com el Coll de Jou, el Parc de la Mare de la Font, el bosc de Clarà, la piscina de l'Espaigua, el Teatre Comarcal o la Plaça del Cadí de Solsona.
Varies entitats i moltes solsonines i solsonins es van volcar a participar en el videoclip. Entre ells l'Ajuntament de Solsona, el Clup Patinatge Solsonès, l'Escola de Dansa de Solsona i l'Espaigua, així com un munt d'infants, joves i adults que es van oferir desinteressadament i que sense ells i elles el videoclip no hagués estat possible.
La cançó està basada en un diàleg imaginari amb les botes d'un mateix. On et portaran? Què t'oferirà el dia d'avui? My Boots parla de l'estat d'ànim, de com aquest es projecta i de com les persones ens enfrontem a situacions de tristesa i soledat amb optimisme. El missatge és que tu tries el teu camí i que tot es pot aconseguir amb positivisme i perseverança.
L'actriu principal és Neus Pàmies. Actualment forma part de la companyia Dagoll Dagom i està representant Scaramouche al teatre Victòria.
Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Albert Om i Joan Maria Pou porten a Sant Climenç de Pinell el pòdcast «Què t’ha passat?» Cultura i Mitjans
												Albert Om i Joan Maria Pou porten a Sant Climenç de Pinell el pòdcast «Què t’ha passat?»
- 
												 Cultura i Mitjans
												TRAU continua amb una aventura musical per a tota la família Cultura i Mitjans
												TRAU continua amb una aventura musical per a tota la família
- 
												 Cultura i Mitjans
												El pòdcast Llegir acomiada l’any a Solsona amb Joel  Díaz i Marc Giró Cultura i Mitjans
												El pòdcast Llegir acomiada l’any a Solsona amb Joel  Díaz i Marc Giró
- 
												 Cultura i Mitjans
												Agustí Busom presenta a Solsona el seu llibre «Apuntaires» Cultura i Mitjans
												Agustí Busom presenta a Solsona el seu llibre «Apuntaires»
- 
												 Cultura i Mitjans
												L'obra «Embolica que fa fort!», de la UBIC, es torna a representar aquest diumenge Cultura i Mitjans
												L'obra «Embolica que fa fort!», de la UBIC, es torna a representar aquest diumenge
- 
												 Cultura i Mitjans
												El Festival TRAU porta a Solsona «Un respir», a càrrec de La Passatgera Cultura i Mitjans
												El Festival TRAU porta a Solsona «Un respir», a càrrec de La Passatgera

 
															 
															 
															 
															 
															