Tribut al geni, que arriba al teatre comarcal solsoní el 28 de març a les 20:30 hores, neix d’una pregunta tan simple com suggerent: "quin espectacle faria el mestre dels acudits del segle XX si avui encara fos viu?". Aquesta és la idea que va esperonar el còmic i guionista Àngel Miralles a crear una proposta per recuperar l’essència del llegendari humorista català amb una fidelitat sorprenent.
La seva imitació ha arribat a impressionar la pròpia família d’Eugenio, i continua captivant el públic per la gran semblança tant en el gest com en la veu. Amb una posada en escena minimalista, Tribut al geni proposa una hora d’acudits encadenats amb les característiques pauses marca de la casa i amb els elements imprescindibles del personatge: el tamboret, la cigarreta i el clàssic got de vodka amb taronja.
L’espectacle promet transportar els espectadors a l’univers únic d’Eugenio, recuperant el seu estil lacònic i la comicitat seca que el van convertir en una de les figures més populars de l’humor a Catalunya i a l'estat espanyol.
Les entrades ja es poden adquirir anticipadament al preu de 10 euros a través de la pàgina web Entrades Solsones (12 euros a taquilla).
És una activitat organitzada per Artistes Elspera Events amb la col·laboració de l’Ajuntament de Solsona i Turisme Solsonès.
