Una escena de No és tan fàcil. Foto: Ramon Estany
Diumenge passat va tenir lloc la darrera representació del cicle Escenes 2011, cicle teatral que organitza Lacetània Teatre, amb el patrocini de l'Ajuntament de Solsona i El Consell Comarcal.
Davant la bona acollida que han tingut totes les obres d'Escenes 2011, es van confrontar agendes i el Lacetània Teatre va decidir re-programar l'obra amb que es va encetar aquest cicle ara fa prop de dos mesos, "No és tan fàcil", de Paco Mir, amb dues úniques funcions el proper cap de setmana 11 i 12, i ara a tres bandes.
Joan Francesc Manzano dirigeix l'obra, interpretada per Joan Vilar, Ester Mascaró, Francesc Boix i Júlia Mascaró. L'argument de la comèdia gira entorn el dilema de Quique (Joan Vilar), que ha de lidiar amb la complexa decisió de separar-se de la seva dona, l'Andrea (Ester Mascaró), o continuar amb ella.
Finalitzada l'obra, el grup de Teatre Lacetània, i com a sorpresa final, va fer entrar a la sala un grup de percussió per donar un toc de festa final a la darrera funció de la temporada.
Amb aquesta "propina", ara sí, es tancà Escenes 2011 i el grup entra en la dinàmica de preparació de l'obra de Festa Major.
Espectacular final de temporada al Tatrau Teatre
"No és tan fàcil", de Paco Mir, es reprogramava com a "propina" de la temporada
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2011 a les 19:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els aniversaris de la biblioteca i la ràdio solsonines, tema del desè concurs de punts de llibre de la Carles Morató
-
Cultura i Mitjans Els dies 17 i 18 de maig, el Museu de Solsona celebra el Dia Internacional dels Museus
-
Cultura i Mitjans Joventut Solsonina ja posa a la venda les entrades pel Bestiari Fest
-
Cultura i Mitjans Pau Juvillà i Ester Rocabayera parlaran aquest dijous a Solsona d'"Els drets laborals i el sindicalisme"
-
Cultura i Mitjans Joan Sorribes i Maite Teixidó, de l'associació Down Lleida, tanquen el cicle de xerrades de l'Institut Francesc Ribalta obertes a tothom
-
Cultura i Mitjans Comença la restauració del conjunt d'altar romànic de Sant Andreu de Sagàs, un dels pocs que s’han preservat fins avui