CASTELLVELL (Olius): FESTA DEL ROSER. A les 11.30 h, missa i benedicció del terme. Repartiment de coca, participació de la Coral Sant Jordi de Solsona.
CLARIANA DE CARDENER: FESTA MAJOR. A les 11 h, missa a l'església de St Sadurní. Seguiament inauguració de l'exposisicó sobre la 'Construcció del Pantà de Sant Ponç' de Clariana de Cardener a l'ajuntament. I a les 18 h, ball amb Marta Solsona, berenar amb coca i barreja, al local del'Ajuntament.
PRADES DE LA MOLSOSA: FIRA DE SANT PONÇ. De 9 a 11 h, esmorzar de fira. A les 10 h, obertura de la "XVI Fira d'antiguitats, artesania i música al carrer". A les 11.30 h, demostració de bitlles catalanes. A continuació, tirada popular. A les 12 h, missa de Sant Ponç i Cant dels goigs. A les 14 h, dinar (inscripcions: 973473549 / 973473037). A les 16 h, 1a exhibició castellera de Prades a càrrec dels Castellers de Solsona. A les 17.30 h, 10a Trobada d'acordionistes de Prades de la Molsosa. A continuació, xocolata desfeta i coca per a tothom.
Fira de Prades de la Molsosa, Festa Major a Clariana i Festa del Roser al Castellvell
Diumenge 3 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de maig de 2015 a
les 19:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Eugenio Monesma presenta a Solsona el llibre «100 oficios para el recuerdo»
-
Cultura i Mitjans
Arriba al Teatre Comarcal de Solsona «Dones de flors i herbes», a càrrec de La Fanga Escènica
-
Cultura i Mitjans
Fira de la Mel de Riner rècord amb una cinquantena de parades i una quinzena d'activitats
-
Cultura i Mitjans
L'escriptor de Solsona Raül Garrigasait ha estat guardonat en la 60a edició dels Premis Crítica Serra d'Or
-
Cultura i Mitjans
Antoni Gelonch presenta a Solsona el llibre «Encara ets de missa?»
-
Cultura i Mitjans
Les caramelles omplen de música Pinell de Solsonès
