
Foto: Cia La Bondage
La companyia La Bondage obre una nova edició del Trau, Festival d'arts escèniques de tardor de Solsona, amb "Nina', una reflexió sobre la dificultat de conviure amb el maltractament.
La Cia Le Bondage representa a Solsona Nina, una reflexió sobre la dificultat de conviure amb el maltractament, especialment quan es produeix en els cercles més propers, i les seqüeles que deixen en els infants que l'han patit en l'entorn familiar. Se n'oferirà una funció, el diumenge 29 a les 19 h., al Tatrau Teatre (c. de Santa Llúcia, 23)
Nina és la primera obra d'una nova edició del Trau, el Festival d'arts escèniques de tardor de Solsona, organitzat per Lacetània Teatre al Tatrau. Les entrades valen 10 euros i els abonaments per als tres muntatges del cicle, 25. Es podran adquirir anticipadament a l'Oficina de Turisme.
La guanyadora ha estat ANNA SIMON AMPURDANÉS. Enhorabona!!!!