Una vegada transcorregut el període d’exposició pública als diaris oficials, el Consell Comarcal ha obert el termini de presentació de les sol·licituds d’ajut per activitats culturals, socials, escoles i AMPES així com activitats firals.
El Consell Comarcal manté aquestes línies d’ajuda donada la importància d’oferir suport a les activitats culturals, escoles i activitats firals que puguin tenir lloc a la comarca. Pel què fa a les activitats culturals, es preveu una dotació màxima de 250 euros per aniversaris d’entitats o efemèrides, i un màxim de 200 euros per publicacions de temàtica cultural centrada al Solsonès.
En esdeveniments tradicionals, culturals i socials el màxim també és de 200 euros. La dotació pels ajuts per despeses per activitats extraescolars d’escoles i AMPES serà de fins a 250 euros per activitat. Finalment, en relació a les activitats firals que tinguin lloc a la comarca, es determina una ajuda de 350 euros als ajuntaments per activitat firal, i de 200 euros a entitats que portin a terme la seva organització.
En aquest sentit, des del Consell Comarcal, s’ha indicat la voluntat de mantenir les línies d’ajudes que tenia determinades l’ens comarcal malgrat la pandèmia, considerant que el desenvolupament de moltes d’elles són del tot necessàries pel manteniment de l’activitat cultural i dels infants.
La data màxima per presentar les sol·licituds és el 31 de juliol de 2021. Per fer efectiva la sol·licitud cal presentar-la de forma telemàtica. Podeu obtenir més informació trucant al 973 48 20 03.
Ja es poden presentar les sol·licituds d’ajut per activitats culturals, socials, escoles i AMPES i activitats firals
El termini de presentació d’aquestes finalitza el dia 31 de juliol
Publicat el 08 d’abril de 2021 a les 19:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els dies 17 i 18 de maig, el Museu de Solsona celebra el Dia Internacional dels Museus
-
Cultura i Mitjans Joventut Solsonina ja posa a la venda les entrades pel Bestiari Fest
-
Cultura i Mitjans Pau Juvillà i Ester Rocabayera parlaran aquest dijous a Solsona d'"Els drets laborals i el sindicalisme"
-
Cultura i Mitjans Joan Sorribes i Maite Teixidó, de l'associació Down Lleida, tanquen el cicle de xerrades de l'Institut Francesc Ribalta obertes a tothom
-
Cultura i Mitjans Comença la restauració del conjunt d'altar romànic de Sant Andreu de Sagàs, un dels pocs que s’han preservat fins avui
-
Cultura i Mitjans Marta Oller i Gemma Puigvert presenten a Solsona «Quan les dones tenien el poder»