[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j5y6xLpRwx4[/youtube]
Des d'aquest dimecres ja es pot veure a les xarxes socials el videoclip que Shakira i Ozuna van gravar íntegrament a Manresa, entre el supermercat Llobet de la Sagrada Família i la Muralla de Sant Domènec, i que, malgrat que no el cita explícitament, fa referència a un trencament que es pot relacionar fàcilment amb el seu exmarit Gerard Piqué.
Des del títol del tema, "Monotonía", fins a la tornada "no fué culpa tuya, ni tampoco mía", l'artista, amb un forat al pit i buscant el seu cor pel terra del supermercat, entre altres cites, acusa la seva exparella del trencament: "me dejaste por tu narcisismo".
Shakira i Ozuna van despertar la bogeria a Manresa el passat 10 de setembre amb el rodatge del seu videoclip, produït per Jaime de Laiguana, que va tenir diversos escenaris a la capital del Bages. El supermercat Llobet de la Sagrada Família en va ser un, però la parella d'artistes també van rodar a l'entrada del carrer Jaume I, un dels punts més cinematogràfics de la ciutat, fins ben entrada la matinada. Tot plegat entre la curiositat, els crits i la demanda d'autògrafs i fotos dels seus fans.
[noticiadiari]9/105106[/noticiadiari]
Ja es pot veure el videoclip rodat a Manresa que Shakira dedica a Piqué
Cultura i Mitjans
L'artista apareix amb un forat al pit i buscant el seu cor metre atribueix a la "monotonia" i al "narcisisme" de la seva exparella el trencament
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’octubre de 2022 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El 36è Cicle de Projeccions del Centre Excursionista del Solsonès s’estrena al Cine París amb dues pel·lícules premiades a Torelló
-
Cultura i Mitjans
L’Amisol celebrarà els seus 50 anys amb un gran concert a la Sala Polivalent de Solsona
-
Cultura i Mitjans
Montserrat Isanta i Antoni Vilaprinyó porten a Solsona un reinterpretació de cançons populars catalanes
-
Cultura i Mitjans
Creativitat a vessar: Tots els cartells del Carnaval de Solsona 2027
-
Cultura i Mitjans
Sortida cultural a Barcelona de l’alumnat de 1r de batxillerat de l’Institut Francesc Ribalta de Solsona
-
Cultura i Mitjans
Un dissenyador de Madrid guanya el concurs del cartell del Carnaval de Solsona amb una participació de rècord
