El diumenge, 16 d’abril a les 6 de la tarda, l’Orfeó Nova Solsona participarà a un concert al teatre Kursaal de Manresa que porta per títol Jacob de Haan in concert. Es tracta d’una iniciativa impulsada per la banda de la Unió Musical del Bages i vuit cors de la Catalunya Central sota la direcció de Dídac Mirallas.
El programa està dedicat al músic neerlandès Jacob de Haan (1959), director i compositor conegut especialment com autor de música per a banda i de bandes sonores. A la segona part del recital, hi prendran part les corals participants amb la interpretació de la seva Missa Brevis per a cor i banda.
A més de l’Orfeó, hi cantaran les següents corals: Capella de Música de la Seu (Manresa), Capella de Música de Burés (Castellvell i el Vilar), Coral de Salelles (Sant Salvador de Guardiola), Coral de Sant Bartomeu (Casserres), Cor Xera (Moià), Societat Coral la Violeta (Centelles) i Cor Lúpulus Emsembla (Manresa).
Es poden obtenir entrades anticipades a través de la pàgina web del Kursaal.
ARA A PORTADA
-
Llibres, roses i multituds omplen els carrers per Sant Jordi Gerard Mira | Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
El darrer llibre de Ramon Cardona i Colell aborda la memòria històrica amb «L'avi que detestava la llet» Ramon Estany Montanyà
-
-
-
L'Arxiu Comarcal del Solsonès i Efadós presenten «Solsona desapareguda» d'Albert Colell i Rosa Maria Vila Redacció
Publicat el
13 d’abril de 2023 a
les 22:18
Actualitzat el
13 d’abril de 2023 a les
22:27
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Centre de Formació de Persones Adultes del Solsonès fa un recorregut cultural per Solsona
-
Cultura i Mitjans
Humor i cançonetes al Jezz Club de Solsona
-
Cultura i Mitjans
Solsona obre les inscripcions per als aspirants a pubilla i hereu
-
Cultura i Mitjans
La presentació de la revista Oppidum torna a ser una festa de la cultura solsonina
-
Cultura i Mitjans
Sant Jordi a l'Arxiu Comarcal del Solsonès
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal i l’Arxiu Comarcal del Solsonès tornen a convocar el concurs literari per a la gent gran
