El director de Solsonès Fires, Albert Muntada. Foto: Ramon Estany
El diumenge a la tarda, quan ja s'han dut a terme els darrers actes de la Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona, la valoració que en fan els organitzadors és molt positiva, com destaca l'Albert Muntada, que ha donat bona part de l'èxit al temps, que ha acompanyat durant tot el cap de setmana.
Muntada ha subratllat que "la fira ha crescut en parades per que l'any passat n'hi havia 32 i enguany hem tancat amb 35", una xifra que és un sostre fixat per l'organització "ja que en vindrien moltes més parades, però ara per ara no ens interessa repetir productes".
Albert Muntada ha destacat també la presència de tots els trumfaires de la comarca, d'Odèn i Castellar de la Ribera, i parlant de dades, ha comentat que cadascú ha portat uns 500 kg de trumfos i que s'han anat venent tots.
Pel que fa a les novetats, Muntada s'ha refermat en la idea d'anar ampliant les activitats, com el dinar dels firaires, que es realitza des de fa 2 anys i crea caliu de festa i a la gent li agrada molt, i l'aposta per diferents activitats lúdiques per als nens i nenes.
Muntada: «Fem una valoració molt positiva de la Fira»
Cultura i Mitjans
La Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona aconsegueix vendre prop de 8.000 quilos de patates
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll en el bicentenari de la seva execució Redacció
-
Societat El Sindicat d'Habitatge del Solsonès exposa situacions irregulars als pisos de protecció oficial del carrer Alcalde Moles Redacció | Sindicat d'Habitatge del Solsonès
-
Successos Alerten de temperatures de 38,3 °C a la comissaria dels Mossos de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Navès commemora Santa Margarida amb ofici solemne i rituals col·lectius Ramon Estany Montanyà
-
Societat Sant Llorenç de Morunys impulsa novament la campanya de civisme per frenar les infraccions vinculades a mascotes Redacció
Publicat el
20 de març de 2011 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Esteve d'Olius celebra mig segle d’història amb un cap de setmana ple d'activitats per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans
Salve Regina. Sa Majestat el so
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Solsona programa una conferència sobre les icones cretovenecianes de la seva col·lecció
-
Cultura i Mitjans
Tot esperant Emili Pujol
-
Cultura i Mitjans
Gemm Sol revela una nova peça marcada per la nostàlgia estival
-
Cultura i Mitjans
Tornen les visites nocturnes de Solsona Experience amb «La nissaga dels Torroja: de Solsona al món»
