La poeta Lola Casas torna a Solsona a presentar el seu darrer llibre, 'Parlar amb els arbres', signat conjuntament amb Carme Clopés, que hi aporta la dimensió científica, i Cinta Riera, la més artística. L'espai escollit és la plaça de la Catedral, prop del plataner catalogat com a arbre d'interès local.
Parlar amb els arbres (Alpina, 2021) és una petita guia il·lustrada per descobrir la riquesa que s'amaga en els boscos mediterranis, centreeuropeus i de ribera amb textos de Carme Clopés, poemes de Lola Casas i il·lustracions de Cinta Riera. L'obra convida els lectors a escoltar les històries que emanen de protagonistes del bosc com l'alzina, el bruc, el faig, el teix, el vern o el pollancre, en un viatge que desperta els sentits i, alhora, aporta coneixements científics amb completes fitxes de cada espècie. Les tres autores presenten el llibre a la plaça de la Catedral de Solsona, ben a prop del plataner centenari que el 2019 va ser declarat arbre d'interès local.
PRESENTACIÓ DE LLIBRE: 'Parlar amb els arbres', de Carme Clopés, Lolca Casas i Cinta Riera
02/04/2022
de 12:00 a 13:00
plaça de la Catedral (a la Biblioteca Carles Morató en cas de pluja)
Presenten el llibre: «Parlar amb els arbres, de Carme Clopés, Lola Casas i Cinta Riera»
Dissabte, 2 d'abril, a les 12 del migdia a la plaça de la Catedral (a la Biblioteca Carles Morató en cas de pluja)
ARA A PORTADA
-
El Consell Comarcal del Solsonès celebra el lliurament dels premis del concurs de dibuixos i nadales 2025 Redacció
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
El Carnaval de Solsona i l'Institut d'Estudis Ilerdencs lliguen un acord econòmic de col·laboració per tres anys Ramon Estany Montanyà
-
El Consell Comarcal del Solsonès lliurarà aquest divendres el Premi Signum a l’historiador Ramon Planes Albets Redacció
-
Publicat el 27 de març de 2022 a les 17:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Arriba a Solsona l’exposició d’homenatge al músic i pedagog Xesco Boix
-
Cultura i Mitjans
Manresa Teatre Musical porta a Solsona «Compte amb l'ogre!»
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Comarcal del Solsonès organitza una mostra bibliogràfica de Ramon Planes Albets
-
Cultura i Mitjans
La Coral Estel de Sant Jordi: música i solidaritat a Montserrat
-
Cultura i Mitjans
L'Institut d'Estudis Ilerdencs reparteix més de 37.000 euros per projectes culturals entre 6 entitats del Solsonès
-
Cultura i Mitjans
199 escolars del Solsonès han participat al concurs cultural esportiu 25/26
