El Santuari del Miracle al Solsonès acull aquest cap de setmana, del divendres 11 a 2/4 de 9 del vespre fins el diumenge dia 13 a les 2 de la tarda un recès musical al voltant de l'obra Paulus de Felix Mendelssohn.
Tant els entesos en el món musical com els que no viuran una experiència enriquidora. El músic i monjo de Montserrat Jordi Agustí ens farà entrar dins l'esperit de la partitura escrita per el compositor romàntic alemany.
Més informació als telefons: 973 48 0002 / 649 465 814 o be escrivint a; casespiri@santuarielmiracle.com.
Recés-Audició al Miracle, aquest divendres
Paulus de Felix Mendelssohn a càrrec de Jordi-Agustí Piqué
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2011 a les 16:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Inauguració de l’exposició «Aiguafina, els camins de l’aigua»
-
Cultura i Mitjans Concert de Mar Pujol a la Torre de Peracamps
-
Cultura i Mitjans Solsona reviurà aquest dissabte en un concert les músiques del compositor Ramon Pujol i Llanes
-
Cultura i Mitjans Nando Cruz, Jordi Oliveras i Uriol Gilibets presenten el llibre «La cultura en tensió. Sis propostes per reapropiar-nos de la cultura»
-
Cultura i Mitjans El XXVII Festival d'Orgues de Ponent i del Pirineu fa parada a Solsona
-
Cultura i Mitjans L'últim ball