El Santuari del Miracle al Solsonès acull aquest cap de setmana, del divendres 11 a 2/4 de 9 del vespre fins el diumenge dia 13 a les 2 de la tarda un recès musical al voltant de l'obra Paulus de Felix Mendelssohn.
Tant els entesos en el món musical com els que no viuran una experiència enriquidora. El músic i monjo de Montserrat Jordi Agustí ens farà entrar dins l'esperit de la partitura escrita per el compositor romàntic alemany.
Més informació als telefons: 973 48 0002 / 649 465 814 o be escrivint a; casespiri@santuarielmiracle.com.
Recés-Audició al Miracle, aquest divendres
Paulus de Felix Mendelssohn a càrrec de Jordi-Agustí Piqué
ARA A PORTADA
-
Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol Redacció
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 08 de març de 2011 a les 16:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escolania i el Cor Juvenil del Misteri d'Elx i ofereixen un concert a la Catedral de Solsona
-
Cultura i Mitjans Anaïs Vila presenta la gira 'Ara sempre' a Solsona
-
Cultura i Mitjans La Cobla Juvenil Ciutat de Solsona celebra els 30 anys amb un concert conjunt amb la Sant Jordi-Ciutat de Barcelona
-
Cultura i Mitjans La Beca Llavor 2026 concentra l'ajut en una única proposta i n'amplia la dotació a 3.000 euros
-
Cultura i Mitjans Les Fourchettes posen veu al tret de sortida dels concerts d'estiu a Solsona
-
Cultura i Mitjans Solsona arrenca el cicle de concerts d'estiu «A capella!» amb Les Fourchettes