La sala gran del Kursaal acollirà aquest divendres, 18 de febrer, a les 8 del vespre, un concert del cantautor solsoní Roger Mas, que torna al teatre de Manresa per presentar el seu últim disc Totes les flors. Roger Mas estarà acompanyat a l'escenari de Xavier Guitó al piano i Míriam Encinas a les percussions, flautes, viola i dilruba.
Roger Mas encarna com ningú el prototip del cantautor: agermanar música i poesia, autoria i interpretació, però també novetat i tradició. Ho ha demostrat a cada disc, reinventant-se en trobador incipient, crooner de cobla, artista tel·lúric, bluesman rutilant, estrella del pop, rapsode profund o un doll de veu fonda. Tots encarnats en els temes, estils i grups més diversos.
El cantautor solsoní torna al Kursaal per presentar aquest nou treball, que aboca dolçament al vertigen de les emocions més explosives. Un treball que arriba just en acabar la gira Parnàs i que és lluminosament diferent. És l'onzè disc de Roger Mas, amb deu cançons noves.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries amb l'ús de mascareta durant tota la funció.
Les entrades pel concert de Roger Mas tenen un preu 9 euroa, ja que des del 15 al 20 de febrer el Kursaal fa un 50% de descompte en el preu dels espectacles d'aquesta temporada amb motiu de la celebració dels 15 anys de l'equipament. Es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Roger Mas tornarà divendres al Kursaal per presentar «Totes les flors», el seu darrer disc
Cultura i Mitjans
El cantautor solsoní estarà acompanyat al piano per Xavier Guitó i per Míriam Encinas a les percussions, flautes, viola i dilruba
ARA A PORTADA
-
Esports Laia Gilibets puja al podi de la Marató de Boumort amb una brillant tercera posició Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Concert Solidari de Solsona reuneix 500 persones i recapta 6.800 euros per a projectes socials Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans El Centre d'Estudis Lacetans visita el jaciment dels Estinclells Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
16 de febrer de 2022 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Solsona organitza un Cafè-tertúlia per parlar de la mort
-
Cultura i Mitjans
El fotògraf de Solsona Eloi Falp és distingit amb un accèssit al Premi Miravisions de Fotoperiodisme
-
Cultura i Mitjans
La Companyia Elèctrica Dharma fa vibrar Sant Climenç amb un concert intens i proper
-
Cultura i Mitjans
El Carnaval de Solsona 2027 s’emetrà en directe per 3Cat i obre noves vies de participació ciutadana
-
Cultura i Mitjans
Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
-
Cultura i Mitjans
La solsonina Emma Fraxanet, guardonada en la categoria Revelació dels Premis DonaTIC 2026
