Cada any per festes l’Ajuntament de Solsona intenta introduir novetats en el format de les convocatòries nadalenques per al públic familiar. Enguany la visita dels patges es converteix en un campament reial a la sala polivalent amenitzat per la companyia teatral cerverina Alea Teatre els dies 30 i 31 de desembre. També oferirà un espectacle de carrer itinerant el dia 3 de gener.
Alea Teatre és una companyia amb més de vint anys d’experiència en espectacles de gran format, com l’Aquelarre de Cervera, itinerants, familiars i recreacions i animacions. A Solsona arribarà els dies 30 i 31 per a una visita als patges dinàmica. El públic serà convidat a fer un recorregut amb actuacions pel campament de tots els emissaris i altres ajudants dels Reis d’Orient. Coneixeran espais com la fàbrica de les joguines i la zona dels carboners, fins arribar a lliurar als patges la carta adreçada a Ses Majestats.
La visita, d’entrada lliure, es podrà fer el divendres 30 d’onze a dos quarts de dues i de quatre a vuit i el dissabte 31 de dos quarts d’onze a dos quarts de dues. S’accedirà al campament per grups de persones. Per fer més dinàmica l’espera, al vestíbul de la sala polivalent hi haurà un espai habilitat amb contes, jocs, dibuixos per pintar i, fins i tot, cartes per fer per a aquells que vagin a última hora. En el marc de la campanya per a un Nadal inclusiu, aquesta activitat disposarà d’una cua per a infants amb diversitat funcional.
Aquesta proposta és organitzada per les regidories d’Educació i Cultura amb la col·laboració de Tatrau Escola de Teatre, infants i adults a títol individual, la Comissió de Reis, El Sis, la Unió de Botiguers i Comerciants i la Biblioteca Carles Morató.
Així mateix, el dimarts 3 de gener, Alea Teatre representarà l’espectacle itinerant Atlantis, inspirat en la mitologia històrica de l’Atlàntida. Sortirà a dos quarts de set de la tarda de la plaça de l’U d’Octubre, passarà pel passeig del Pare Claret i el carrer del Castell fins arribar a la plaça Major i tornar pel mateix itinerari.
Solsona aposta pel món oníric d’Alea Teatre per a les cites familiars nadalenques
Els dies 30 i 31 de desembre la sala polivalent acollirà el campament reial, on dur la carta
ARA A PORTADA
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
El Ple del Consell Comarcal votarà aquest dijous la concessió del Premi Signum a l’historiador solsoní Ramon Planes Albets Redacció
-
-
-
Impulsaran el català al comerç de Solsona amb un pla d’accions estratègiques i formació als establiments Redacció
Publicat el 21 de desembre de 2022 a les 21:01
Actualitzat el 16 de novembre de 2023 a les 13:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El programa de tardor al Jezz porta a Solsona Galgo Lento
-
Cultura i Mitjans
El TRAU porta a escena «El crèdit», la gran comèdia de Jordi Galceran
-
Cultura i Mitjans
Concert de Biel Roca, Clara Mas i Júlia Xandri
-
Cultura i Mitjans
El pòdcast «Què t’ha passat?» omple la sala polivalent de Sant Climenç amb humor i complicitat
-
Cultura i Mitjans
Art solsoní i cardoní a l’exposició-subhasta contra el càncer de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Nova edició del cicle Cultura a l’Era al Miracle: cultura, gastronomia i producte del territori al Miracle aquest 23 de novembre
