La plaça de la Catedral ha acollit aquest dissabte el concert d'una trobada de violoncels de les escoles municipals de música de Solsona, Linyola i les Garrigues.
L'Escola Municipal de Música Joan Roure ha fet d'amfitriona del concert de la trobada de violoncels d'aquest dissabte, 18 de maig, a les 12.30 h a la plaça de la Catedral de Solsona. Hi han participat també alumnes de les escoles municipals de música de Linyola i les Garrigues amb un repertori conjunt. L'entrada era lliure.
Tres escoles de música porten a Solsona un concert de violoncels
La trobada de violoncels és una iniciativa per crear xarxa entre les aules d'aquest instrument de diferents escoles de música de la demarcació de Lleida.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2024 a les 08:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Concert de Mar Pujol a la Torre de Peracamps
-
Cultura i Mitjans Solsona reviurà aquest dissabte en un concert les músiques del compositor Ramon Pujol i Llanes
-
Cultura i Mitjans Nando Cruz, Jordi Oliveras i Uriol Gilibets presenten el llibre «La cultura en tensió. Sis propostes per reapropiar-nos de la cultura»
-
Cultura i Mitjans El XXVII Festival d'Orgues de Ponent i del Pirineu fa parada a Solsona
-
Cultura i Mitjans L'últim ball
-
Cultura i Mitjans Els Catarres, Roger Mas i Lluís Llach s’uneixen per oferir una versió acústica de «País estrany»