La trobada va tenir lloc a la font de Sant Climenç. Foto: CRMLL
Enguany, en el municipi de Pinell s'ha celebrat la IX Trobada de Caramellaires del Solsonès. L'acte va ser organitzat per la colla de Caramellaires de Pinell, i va tenir lloc a la font de Sant Climenç, on hi va haver un gran èxit de participació, ja que s'hi van reunir unes 450 persones entre cantaires i públic.
En la trobada hi van participar 7 colles de Caramellaires que ens van cantar les Caramelles i van ballar els ballets que han representat en els seus municipis.
Les colles que hi van participar són les següents: La Colla de Caramellaires d'Ardevol, La Colla de Caramellaires de Lladurs, la Colla de Caramellaires d'Olius, l'Orfeó Nova Solsona, la Coral Riallera de Solsona, l'Agrupament Baixa Ribera Salada i la Colla de Caramellaires de Pinell.
Per finalitzar l'acte, es va convidar a totes les colles caramellaires a ballar "Les Corrandes de Talló" que és un ball molt ràpid i divertit, on totes les colles es van unir per formar una única gran colla. Per tal de concloure la trobada es va oferir un berenar per a tothom.
Per últim, l'organització vol agrair a tothom que ha fet possible que aquest dia hagi estat un gran èxit, també a l'Oficina de Turisme, al Consell Comarcal del Solsonès i als ajuntaments, la seva col·laboració.
Uns 450 participants a la Trobada de Caramellaires del Solsonès
L'acte va ser organitzat per la colla de Caramellaires de Pinell, i va tenir lloc a la font de Sant Climenç
Publicat el 11 de maig de 2011 a les 21:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Pessebre Vivent de la Baixa Ribera Salada reivindica un any més el món rural
-
Cultura i Mitjans
Ardèvol es bolca un Nadal més en el seu tradicional pessebre vivent
-
Cultura i Mitjans
Els Pastorets tornen a Solsona un any més amb quatre funcions
-
Cultura i Mitjans
Miqui Giménez presenta a Solsona un nou recull de cançons tradicionals per a infants de 0 a 6 anys
-
Cultura i Mitjans
Tres mestres jubilats dediquen un llibre poemari a les cases de pagès del Solsonès
-
Cultura i Mitjans
Fel Faixedas porta el seu monòleg interactiu de petit format a Ogern
