L’Oficina del Consumidor del Solsonès ha atès un centenar de consultes des de la crisi de la COVID-19
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’abril de 2020 a les 19:37
Malgrat el confinament els serveis del Consell Comarcal segueixen actius. Un d’aquests és
l’Oficina del Consumidor que ha atès un centenar de consultes durant la crisi del
coronavirus.
Més de la meitat d’aquestes consultes estan relacionades amb afectacions derivades
d’aquesta crisi, com són la cancel·lació de vols i viatges combinats, les incidències
derivades d’empreses de telefonia i internet i les portabilitats denegades durant l’estat
d’alarma, que també han significat un percentatge important sobre el total. La resta han
estat per qüestions relacionades amb la banca, quotes de gimnasos, terminis de devolució
de compres per internet, etc.
L’Oficina del Consumidor del Solsonès està atenent la ciutadania, informant sobre els drets
que tenim com a consumidors i consumidores i com exercir-los, a través del telèfon
973482003 o per correu electrònic a consum@elsolsones.cat.ResponReenvia
Et pot interessar
-
Economia L'alumnat de l'Escola Arrels combina formació pràctica i orientació educativa a Manresa
-
Economia El Hub Forestal de Catalunya esdevindrà un pol d'innovació i un referent de divulgació científica sobre l'aprofitament de la fusta
-
Economia La Fira de la Mel de Riner arrenca amb una Jornada tècnica i una experiència gastronòmica prèvia
-
Economia Solsona treu a concurs el casal d’estiu ludicoesportiu de les piscines municipals
-
Economia Riner convoca plaça per a un tècnic de cara a afrontar el repte demogràfic
-
Economia Aquesta Setmana Santa, més de 800 persones han recorregut el Solsonès a través de les visites de Solsona Experience