
Aquest dilluns al vespre la Sala Cultural de l'Ajuntament de Solsona ha acollit l'acte de lliurament dels premis de l’última campanya de dinamització comercial “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” a Solsona. Han entregat els premis, Manel Martínez, dinamitzador comercial de l'Ajuntament de Solsona, Lluís Xavier Gonzàlez, regidor de Promoció Econòmica i Francesc Ester, representant de la UBIC.
S’han repartit onze premis entre la clientela dels 171 establiments –84 del nucli antic i 87 de fora– adherits enguany a la campanya, que s’ha dut a terme durant el mes de juny, i un entre els propis comerços. Per participar a aquest sorteig només calia comprar a aquests comerços i dipositar una butlleta a l’urna habilitada a cada establiment. Aquesta campanya, que ha arribat a la setena edició, es duu a terme simultàniament a 34 municipis de Catalunya.
A Solsona, cadascun dels guanyadors tindrà la possibilitat de visitar tres municipis diferents per gaudir d’experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles o productes típics de cada zona. A més, tots ells han rebut un lot de productes. La relació de persones premiades i els establiments que han segellat les butlletes guanyadores és la següent:
Mercè Solé (Perruqueria R. Camps)
Trini Esteve (L’arc del te)
Marisol Cernuda (Sabina)
Hortènsia Canes (Perruqueria Dolors)
Mireya Farré (Somnis de Paper)
Paquita Calvo (Perruqueria Conxita Riu)
Eduard Sánchez (Forn de pa Camps)
Carmen Casafont (Forn de pa Camps)
Carme de la Fuente (El Crostó)
Marta Alsina (Teca-Teca)
Liliana Omaña (Tàndem Solsona)
Així mateix, el Centre d’Estètica Xose ha estat l’establiment seleccionat, que ha guanyat una nit d’hotel per a dues persones a Calafell, a més de visites culturals, degustacions locals i algun obsequi de la població.
“Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” és una acció impulsada per la Generalitat de Catalunya i Pimec en l’àmbit nacional, i a Solsona és organitzada per la regidoria de Promoció Econòmica i l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona amb la col·laboració de la UBIC, la Diputació de Lleida i Solsona FM. Té el doble objectiu de dinamitzar el teixit comercial i promocionar turísticament el territori, en tant que les famílies premiades arreu del país són convidades a fer un tast d’altres de les poblacions participants.
S’han repartit onze premis entre la clientela dels 171 establiments –84 del nucli antic i 87 de fora– adherits enguany a la campanya, que s’ha dut a terme durant el mes de juny, i un entre els propis comerços. Per participar a aquest sorteig només calia comprar a aquests comerços i dipositar una butlleta a l’urna habilitada a cada establiment. Aquesta campanya, que ha arribat a la setena edició, es duu a terme simultàniament a 34 municipis de Catalunya.
A Solsona, cadascun dels guanyadors tindrà la possibilitat de visitar tres municipis diferents per gaudir d’experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles o productes típics de cada zona. A més, tots ells han rebut un lot de productes. La relació de persones premiades i els establiments que han segellat les butlletes guanyadores és la següent:
Mercè Solé (Perruqueria R. Camps)
Trini Esteve (L’arc del te)
Marisol Cernuda (Sabina)
Hortènsia Canes (Perruqueria Dolors)
Mireya Farré (Somnis de Paper)
Paquita Calvo (Perruqueria Conxita Riu)
Eduard Sánchez (Forn de pa Camps)
Carmen Casafont (Forn de pa Camps)
Carme de la Fuente (El Crostó)
Marta Alsina (Teca-Teca)
Liliana Omaña (Tàndem Solsona)
Així mateix, el Centre d’Estètica Xose ha estat l’establiment seleccionat, que ha guanyat una nit d’hotel per a dues persones a Calafell, a més de visites culturals, degustacions locals i algun obsequi de la població.
“Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” és una acció impulsada per la Generalitat de Catalunya i Pimec en l’àmbit nacional, i a Solsona és organitzada per la regidoria de Promoció Econòmica i l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona amb la col·laboració de la UBIC, la Diputació de Lleida i Solsona FM. Té el doble objectiu de dinamitzar el teixit comercial i promocionar turísticament el territori, en tant que les famílies premiades arreu del país són convidades a fer un tast d’altres de les poblacions participants.