Una desena d'usuaris estrenen la nova línia de transport col·lectiu entre Solsona i Barcelona

Dos nous vehicles cobreixen la ruta entre les dues ciutats de dilluns a divendres, i un tercer el diumenge al vespre

Publicat el 11 de gener de 2016 a les 08:26

Ahir diumenge, 10 de gener, es va estrenar el nou servei de transport semidirecte de Solsona fins a Barcelona. Una desena d'usuaris van pujar a l'autocar que va sortir de l'estació d'autobusos de Solsona.
Aquest nou servei ha estat el fruit de diverses trobades entre els representants del Consell Comarcal del Solsonès i del Departament de Territori i Sostenibilitat, per tal que la Generalitat de Catalunya donés resposta a les peticions formulades per l’òrgan comarcal en el sentit de millorar el servei i la connexió entre Solsona i Barcelona, amb una sola parada a Manresa. 

Diumenge a la tarda i dies feiners

Així doncs, a més dels trajectes que es venien desenvolupant, aquest mateix diumenge, un vehicle de transport col·lectiu inicia el nou servei semidirecte fins a Barcelona (Solsona-Manresa-Barcelona), recorregut que cobrirà també de tornada. Pel què fa als dies laborables, de dilluns a divendres, dos vehicles amb sortida de Solsona a les 7:00 hores i a les 12:30 hores, respectivament, cobriran el trajecte fins a la capital catalana, amb un temps molt inferior al què es venia duent a terme fins ara. De la mateixa manera, en sentit invers, dos vehicles cobriran la ruta de Barcelona fins a Solsona, amb sortida a les 9:00 i a les 19:00 hores, respectivament.