
Del Solsona Patí Club , el dia 9 de febrer a Solsona, hi van participar Ares Navarro al nivel E2 on va aconseguir una magnífica classificació fregant el podi quedant la quarta classificada. Al grup C3 hi varem tenir a Xavier Cases que debutava en aquesta categoría aconseguint quedar 20 classificat superant-se a ell mateix sent el primer any que competia al Trofeu Iniciació. La Marina Albets competía a la categoría C5 i va realizar un boníssim programa aconseguint pujar damunt del podi com a tercera classificada en aquesta primera competició, on ella també debutava en aquesta categoría. La nostra patinadora Sara Gil també va debutar en el nivel B3 aconseguint un boníssim programa amb bona técnica i elegànica que li van donar una excel·lent quinzena posició.

El dia 16 de febrer, a Torregrossa, hi va participar la nostra patinadora Laia Mujal a la categoria C4, on ella també hi debutava per primera vegada en aquest nivell, i ho va fer d’allò més bé aconseguint un molt bona catorzena posició.
El dia 23 de febrero, a La Seu d’Urgell va tocar-li a Paula García al nivel E1 on era la seva primera vegada que patinava a una competició federativa, i volem destacar que aquesta patinadora porta molt pocs dies damunt dels patins i molt poquetes hores d’entrenament però tot i així va sortir amb força i coratge aconseguint una brillant tretzena posició de la seva competició. També varem tenir a Núria Navarro però ella a la categoria A3, on fa molt i molt poquet temps que han entrat en aquest nivel i la nostra patinadora ho va fer d’allò més bé aconseguint una bonissima catorzena posició. També en aquest nivel hi varem tenir a Júlia Bin Melsió que va realizar un programa amb moltíssima velocitat on es va veure la seva gran evolució en una categoria on també hi fa molt poc temps que hi ha entrat, aquest fet va fer-li aconseguir un molt bon resultat sent la dissetena classificada en aquesta competició.
En aquestes competicions els nostres tècnics Ester Fornell , Montse Auguets i Patrícia Cases , han acompanyat als nostres patinadors per aconseguir que gaudeixin damunt dels patins en aquestes competicions compartint l’esport que més els hi agrada, fent amistats amb altres patinadors, i aconseguint el màxim rendiment en el menor temps possible. Objectiu aconseguit !

Molt bona feina patinadors del Solsona Patí Club, i a la propera més i millor !
Felicitats Ares, Paula, Marina, Laia, Xavier, Sara, Júlia Bin i Núria !


.jpg)