El Club Bitlles Olius torna a ser el club amb més representants a les finals de Catalunya

Circuit Individual de Catalunya. 3a. jornada, parelles mixtes 2a jornada

Publicat el 03 de febrer de 2026 a les 09:11

La 3a jornada del Circuit Individual de Catalunya ha estat molt positiva pels i les bitllaires d’Olius confirmant un nombre de 19 per a les finals que es disputaran al mes de juny. 5 sèniors femenines i 5 masculins, 2 femenines de la categoria Sub25 i 8 de les categories infantils fan que Olius torni a ser el Club amb més representació a les finals de Catalunya.

En aquesta 3a jornada cal destacar els dos plens aconseguits per bitllaires d’Olius. José Ruíz i Mariona Trullols.

 

  • Mariona Trullols, 90 a la 3a jornada del Circuit Individual de Catalunya.

Aquesta 3a jornada també dona la classificació de les 4 divisions territorials de Catalunya per a definir les Seleccions que s’enfrontaran a Solsona el proper dia 22 de març. Olius ha situat a la selecció de Lleida a la Dolors Torres i a la Clàudia Muntada.

Aquesta competició tindrà lloc al camp de futbol del Camp de Serra el mencionat dia 22 a les 10 del matí. Lleida actual campiona voldrà revalidar el títol de millor de Catalunya. 

 

  • Quirze i Ester Pellicer, 90 al Circuit de Parelles Mixtes de la FCBB

Igualment el diumenge primer de febrer es va disputar la 2a jornada del Circuit de Parelles Mixtes amb 84 participants i on les parelles d’Olius tenen 2 classificades per a la final a 12 del mes de juny. En aquesta jornada també hi va haver un ple de 90 punts a càrrec de l’Ester i Quirze Pellicer, mare i fill que van aconseguit aquesta fita tant important.