
Uns amics, de celebració Foto: Ramón Estany
Banderes del Marroc, vermelles amb l'estrella verda de cinc puntes, mocadors al cap amb els colors de la bandera, cridòria, celebració i molts clàxons s'han aplegat a les vies principals de Solsona per celebrar una victòria futbolística a l'estil de les que apleguen el Barça o el Madrid.
[intext1]
Tot just quan ha finalitzat el partit, la pròrroga i els penals, molts solsonins a peu i molts altres en cotxe s'han s'han passejat per la ciutat, deixant-se veure i sentir, amb crits d'alegria i fent sonar els clàxons dels cotxes, així com lluint la bandera de Marroc.

Des del cotxe, manifestaven l'alegria per la classificació Foto: Ramón Estany
[intext2]
La selecció de futbol del Marroc ha derrotat l'espanyola aquest dimarts als vuitens de final del Mundial de Qatar en una tanda de penals en què els futbolistes d'Espanya han estat molt desencertats i no n'han aconseguit fer ni un. Mai la selecció del Marroc no havia arribat tan lluny en una Copa del Món. Fer-ho, a més, derrotant Espanya, en un partit que en moltes llars solsonines s'ha viscut com un derby, encara ha donat més al·licient als vencedors.

Una família marroquina sortint al Passeig de Solsona amb la bandera del Marroc Foto: Ramón Estany