La falta d’ actitud ens condemna

UE Tàrrega, 2 – CF Solsona, 0

Publicat el 17 de gener de 2016 a les 16:31
 

2na Catalana Grup 5
Jornada 17 (Ds. 16 de gener de 2016)

Barcons, Freixes, Múrcia, Albert Vila, Alconchel, Sánchez, Vendrell, Alarcon, Nordin, Climent i Robert. També van jugar: Marcel, Pep, Pallarès, Joan Parcerisa i Marc Argerich.

Gols: Min. 3 (1 a 0). Min. 43 (2 a 0).


Derrota per acabar la primera volta que deixa a l’ equip amb un mal gust de boca però, que ha de servir com a injecció per afrontar la segona volta.

Nefast primer temps d’ un Solsona a que el vestir de blanc no se li dóna gens bé. Als 3 minuts de joc el Tàrrega s’ avançava després de que Barcons fes 3 parades espectaculars i la defensa solsonina, molt passiva, s’ ho mirés un i altre cop. A partir d’ aquí, partit trencat amb moltes anades i vingudes i alguna que altra ocasió per banda sense res a destacar però, al fil del descans. El Tàrrega feia pujar el segon després d’ una clara falta a Barcons però, que feia mèrits al que destinaven uns i altres per emportar-se els tres punts.

A la segona part, el Solsona va tancar al Tàrrega al seu camp però, els nervis, les presses i molts minuts jugats més amb el cor que el cap, van privar de remuntar un partit que vam tirar al primer temps. També, cal destacar l’ actuació del porter del Tàrrega que amb conc magnífiques aturades va deixar els davanters solsonins sense gol.

Acabem la primera volta amb sensacions agredolces. L’ equip es troba situat en una magnífica cinquena posició (tenint en compte que els 4 primers, son gaire bé inaccessibles) però, per contra, actualment, tenim una plantilla molt minvada d’ efectius que dificulta trobar un equip compensat i equilibrat amb molt canvis, setmana rere setmana. Tenim tota una segona volta per veure si som capaços de competir amb els 4 de d’ alt o ens situem en zona de ningú.