El passat dissabte, 30 de març, més de 500 corredors entre totes les categories, 25 Km, 10 Km, 5 Km i petits, van gaudir de la clàssica Volta a Peramola, prova inclosa al Circuit Fer.
Una bona representació de l'equip Trail Solsonès i del Centre Excursionista del Solsonès hi va ser present a la cursa.
En els 25 Km, destacar el 8è lloc del Miquel Vilar (CEXS). La resta d'atrevits en aquesta distància, van fer els següents llocs: 14è, Xavi Sánchez; 42è, Ferran Muxí; 45è, Miquel Alsina; 48è, David Planes; 50è, Àngel Plaza; 52è, Xavier Montraveta.
La satisfacció de la cursa va ser, però, als 10 Km, pels solsonins Lleïr Moreno i Marc Malé, que amb uns 58 minuts, van fer primer i segón lloc respectivament. A destacar que en aquesta distància, la solsonina del Trail Solsonès, Jana Montraveta, va fer un 44è lloc.
[plantillavirals]
Lleïr Moreno i Marc Malé s'imposen als 10 Km de la Volta a Peramola
Una desena de corredors del Trail Solsonès i Centre Excursionista del Solsonès van participar a aquesta prova esportiva
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’abril de 2024 a
les 08:17
Actualitzat el
08 d’abril de 2024 a les
21:02
Et pot interessar
-
Esports
Campanya d'esquí escolar al Solsonès
-
Esports
Port del Comte acollirà una prova del Circuit Català de Raquetes de Neu
-
Esports
Les cròniques dels partits del CB Solsona
-
Esports
El CB Solsona convoca un concurs per renovar el logotip
-
Esports
Jornada negra pels Elefants
-
Esports
Golejada esperançadora: CF Solsona 5-0 CF UE Balàfia
