.jpg)
Diumenge dia 28 d’octubre a les 10’30 h. es va disputar la 9na edició dels 10 km. urbans de Manresa, amb més de 1.000 atletes inscrits, amb sortida i arribada al Passeig Pere III,
El club Fondistes del Solsonès va tenir la participació de 7 dels seus atletes encapçalats per; Sancho Ayala, Jaume Pla, Jaume Creus, Jordi Pujantell, Joan Freixa, David i Josep Alconchel.
Sancho Ayala, va sortir a fer un bon paper i millorar la seva marca en aquesta cursa, i amb un temps de 33’18 minuts va entrar entre els millors, quedan al lloc 10 de la general i primer de la seva categoria, millorant la seva marca en 23 segons.
David Alconchel amb un temps de 40’35 minuts va entrar al lloc 151 de la general.
Jaume Pla va fer un temps de 44’32 minuts entrant al lloc 325 de la general.
Josep Alconchel va entrar el 331de la general amb un temps de 44’44 minuts.
Jaume Creus va entrar al lloc 532 de la general amb un temps de 49’46 minuts.
Jordi Pujantell va entrar al lloc 705 de la general amb un temps de 53’33 minuts.
Joan Freixa va entrar al lloc 851 de la general amb un temps de 1’03 h
minuts.
També vam tenir la participació dels germans Sergi i Albert Brau, (Catalunyacaixa). que van tenir una actuació excelent.
Sergi Brau amb un temps de 36`27 minuts, va entrar al lloc 39 de la general i segon de la seva categoria, i L’Albert va entrar al lloc 60 de la general amb un temps de 37’18 minuts.
El trionf per 5na vegada va ser per l’atleta del FCB Pol Guillen amb un temps de 31’15 minuts, segon ha estat el seu company de club Roger Campoy amb un temps de 31’28 minuts, i tercer a estat l’atleta del Manresa Just Sociats amb un temps de 31’39 minuts.
En la categoria femenina la guanyadora ha estat Raquel Parrado, amb un temps de 37’53 minuts, segona va entrar Meritxell Soler amb 38’03 minuts i tercera ha estat Alba Gallardo amb un temps de 39’13 minuts.
L’últim atleta va fer un temps de 1’07h.
.jpg)
.jpg)
Sancho Ayala amb el seu trofeu
Proximes curses
Proximes curses
04 de novembre cursa del Pont de Vilomara 10 km
04 de novembre Mitja Marató i 10 km de Igualada.
04 de novembre Mitja Marató de Lleida.
11 de novembre Berga-Santpedor 55 km. caminada
11 de novembre Memorial Ramon Blanch, Vilanova de la Barca, 10 km.
18 de novembre Mitja Marató de Ripoll.
18 de novembre volta a l’estany, d’Ivars, 5 i 10 km
18 de novembre Jean Bouin 10 km Barcelona
Mes informació a Ribera Esports, http//www.atletisme.com i http//www.fondistesolsones.org
Classificació final [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zsXIrI6rOcw[/youtube]
10km Urbans de Manresa. Vídeo: Jordi Preñanosa