Els Castellers inauguren una macro pancarta al seu local d'assaig

En el cartell s'hi pot veure una imatge del primer 4d7 dels Castellers de Solsona realitzat l'octubre del 2011 a la Plaça de l'Ajuntament.

Publicat el 19 de juny de 2012 a les 20:28
Imatge de la pancarta durant l'assaig d'avui dimarts Foto: Gerard Roca

Els Castellers de Solsona han instal·lat una macro pancarta de 5 metres d'alçada per 3 metres d'amplada al seu local d'assaig: la Sala Polivalent. En la imatge podem observar el primer 4 de 7 descarregat per la colla el 30 d'octubre del 2011 a la Plaça de l'Ajuntament, juntament amb l'escut dels "ous ferrats".

A la imatge hi podem llegir els quatre valors tradicionals del món casteller: Força, equilibri, valor i seny. També, a la part inferior, hi podem trobar el logo del patrocinador que ha col·laborat a la fabricació de la pancarta.

Segons Jaume Gangolells, el cap de colla: "aquesta pancarta aportarà més caliu a tots els assajos de la colla" i "ajudarà a fer de la Sala Polivalent un local més casteller i no tant fred, ajudant a que els solsonins sàpiguin on trobar els Castellers de Solsona".