En el marc de la Fira del Bolet i el Boletaire del Solsonès, el Grup de Natura, el CEL i el Centre Tecnològic Forestal de Catalunya organitzen la VII Sortida micològica per identificar els bolets de la comarca. Enguany es realitzarà la ruta micològica que posa en marxa la finca Monegal de Sant Llorenç.
És una activitat gratuïta i adreçada a tothom. Es recomana portar roba d'abric, calçat apropiat, una cistella, una navalla i esmorzar.
VII Sortida Micològica al Solsonès
Diumenge 30 d'octubre a 2/4 de 9 del matí a la Plaça del Camp
ARA A PORTADA
-
-
La Casa Gran del Miracle conclou la seva reforma amb suport dels fons Next Generation Ramon Estany Montanyà
-
L’escola de Llobera expandeix les instal·lacions amb criteris de bioconstrucció i eficiència energètica Ramon Estany Montanyà
-
Personal docent del Solsonès es concentra a Solsona per exigir millores laborals i salarials Ramon Estany Montanyà
Publicat el
28 d’octubre de 2011 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès acollirà una jornada informativa per impulsar la creació de comunitats energètiques
-
Societat
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius
-
Societat
Aprovada la modificació de crèdit de l’Ajuntament de Solsona amb l’ingrés de 473.000 euros
-
Societat
El canvi climàtic obligarà a una adaptació important de l'activitat turística
-
Societat
Productors i restauradors del Solsonès valoren el potencial de la marca “Gust de Lleida” per impulsar el producte local
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona aprova la darrera pròrroga del contracte de gestió de la llar d’infants municipal
