La formació Alhora, després d’aconseguir els avals necessaris per presentar-se a les eleccions al Parlament del 12 de maig, ha revelat els noms de les persones que tancaran les candidatures per les quatre demarcacions, totes vinculades al món de la cultura.
El solsoní Roger Mas serà als últims llocs de la llista per Lleida juntament amb la historiadora de l’art Maria Garganté; els escriptors Miquel de Palol i Carlota Gurt aniran per Barcelona; les últimes posicions de Girona les ocuparan l’escriptora Dolors Oller i el poeta Narcís Comadira mentre que l’escriptor Joan Todó i el compositor Joan Magrané tancaran les de Tarragona.
De moment, es desconeix qui encapçalarà la candidatura a la presidència de la Generalitat d’aquest projecte que es vol situar com a alternativa a la resta de partits independentistes.
El cantautor de Solsona Roger Mas serà als últims llocs de les llistes per Lleida del partit de Jordi Graupera i Clara Ponsatí
ARA A PORTADA
-
Unes 300 persones gaudeixen a Solsona amb el concert de l'orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida (OJC) Redacció
-
Daniel Rovira: «Aquestes millores permetran comptar amb "dues canonades" diferents d'on tibar l'aigua» Redacció
-
S'inverteixen més d'1,6 milions d'euros per a garantir el subministrament d'aigua a onze municipis del Solsonès Redacció
-
-
Solsona es dota d'una targeta d'aparcament provisional per a persones que esperen la valoració de discapacitat Redacció
Publicat el
09 d’abril de 2024 a
les 16:40
Et pot interessar
-
Política
Solsona assoleix el rècord històric de població amb 9.953 habitants
-
Política
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal
-
Política
Junts Impulsem rebutja l'acord amb Mercosur
-
Política
Aliança Catalana esquiva l'ajuntament i aconsegueix fer parada informativa a Solsona
-
Política
La consellera Niubó fa una visita territorial al Solsonès
-
Política
Junts al Solsonès reuneix càrrecs institucionals i militància en el tradicional dinar de Nadal
