El Govern ha aprovat aquest dimarts el decret de reestructuració del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) amb el qual es crea la nova direcció del cos dels agents rurals, que deixa de ser una subdirecció de la Direcció General de Forests. També es potencien les polítiques forestals i cinegètiques que depenen d'aquesta Direcció General, que passa a anomenar-se Direcció General d'Ecosistemes Forestals i Gestió del Medi. A resultes d'aquest canvi organitzatiu, es crea la figura de director general del cos d'agents rurals, càrrec que ocuparà el vigatà Marc Costa, llicenciat en Dret i Ciències Polítiques, diplomat en Ciències Empresarials i especialitzat en polítiques públiques de seguretat. És membre del cos de mossos d'esquadra i ha treballat també com a advocat.
Desplegament dels serveis territorials a la Catalunya Central
El Decret aprovat aquest dimarts preveu també el desplegament dels Serveis Territorials del DARP a la Catalunya Central, amb seu a Vic, que fins ara estaven assumits pels Serveis Territorials de Barcelona. Concretament, es despleguen tres noves seccions: la de ramaderia i sanitat animal, la de gestió d'ajuts i desenvolupament rural, i la de boscos i recursos forestals.
Amb aquest desplegament s'aconseguirà apropar l'Administració als ciutadans d'aquestes comarques i millorar-ne l'atenció i els serveis que se'ls ofereix.
El Departament d'Agricultura es continua desplegant a la Catalunya Central
Política
Es descentralitzen de Barcelona tres noves seccions: la de ramaderia i sanitat animal, la de gestió d'ajuts i desenvolupament rural, i la de boscos i recursos forestals
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Antonio Darias s'endú el primer premi del concurs de pintura ràpida de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Sant Llorenç de Morunys inicia la renovació del clavegueram amb fons de la Diputació de Lleida Ramon Estany Montanyà
-
Societat Sant Llorenç de Morunys impulsa obres de millora a l’espai públic aquest setembre Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona convoca dues places per reforçar els projectes de dinamització comercial i de suport a les empreses Ramon Estany Montanyà
-
Societat Més d’una vintena d’activitats amb novetats aquest curs per a la gent gran de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
02 de maig de 2017 a
les 22:46
Actualitzat el
02 de maig de 2017 a les
22:47
Et pot interessar
-
Política
El Solsonès traspassa la gestió del Centre Sanitari a Althaia en una jornada definida per Marc Barbens com «trista però esperançadora»
-
Política
La CUP Solsonès expressa reserves pel traspàs del Centre Sanitari a Althaia
-
Política
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
