El PP presentarà llista a la Coma i la Pedra. Foto: PPC
Per primera vegada des que es torna a votar en llista tancada a la Coma i la Pedra es podrà votar a una altra formació política que no sigui CiU. La llista encapçalada per Carme Frago està composta per persones "molt diferents" però amb l'únic objectiu de "treballar per a tothom". Aquesta pluralitat és, segons Carme Frago, la "nostra gran diferència", s’ha aconseguit presentar una llista donant "prioritat a les coses importants i les necessitats reals del poble".
Els integrants de la llista són: Carme Frago, Josep Feliu, Jesus González, Àlex Gomà, Ricard Ustrell, Narcís Castells i Mª del Carmen Martín.
ARA A PORTADA
-
El toranenc Antoni Ferrer puja de nou al capdamunt del podi al Campionat de Catalunya de tir al plat Redacció
-
Tret de sortida de la dotzena edició de la Lliga Comarcal del Solsonès de Tir al Plat Ramon Estany Montanyà
-
-
Solsona i el Solsonès reivindiquen la saviesa ancestral femenina amb una desena d’actes pel 8-M Redacció
-
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari Redacció
Publicat el
10 d’abril de 2011 a
les 13:53
Et pot interessar
-
Política
L’Ajuntament de Solsona sotmet a consulta pública el seu Reglament orgànic municipal
-
Política
Solsona assoleix el rècord històric de població amb 9.953 habitants
-
Política
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal
-
Política
Junts Impulsem rebutja l'acord amb Mercosur
-
Política
Aliança Catalana esquiva l'ajuntament i aconsegueix fer parada informativa a Solsona
-
Política
La consellera Niubó fa una visita territorial al Solsonès
