Marc Barrera, Josep Cabré, Antonieta Jarné i Jaume Casals Foto: Ramon Estany Aquest dissabte i davant d'unes 30 persones, la CUP-Alternativa d'Esquerres s'ha presentat a Solsona. L'acte ha tingut lloc a les 20h al Vestíbul de la Sala Polivalent i ha comptat amb la presència d'Antonieta Jarné: Cap de llista per Lleida de la CUP-AE. És historiadora i professora de la UdL. Ens parlarà de per a què es presenta la CUP, dels objectius, dels principis d'acció política i del programa.
	Josep Cabré: Número 3 per Lleida de la CUP-AE. És pagès i membre d'Unió de Pagesos. Ens parlarà de quin model proposa la CUP pel món rural enfront el model actual, que ha portat a l'abandó i el despoblament.
	Jaume Casals: Batlle de Navàs per la CUP i número 8 per Barcelona de la CUP-AE. Ens parlarà de què fa la CUP allà on pot prendre decisions. 
	Marc Barrera: Candidat del Solsonès per la CUP-AE. Presentà l'acte.
	En acabat hi hagué un sopar per ajudar a finançar la campanya.
   Una gran estalada donava la benvinguda als assistents a l'acte Foto: Ramon Estany
 Unes 30 persones han assistit al miting electoral Foto: Ramon Estany 
							