La Joventut Nacionalista de Catalunya ha aprofitat la seva intervenció davantel consell nacional de CDC celebrat aquest matí a Bellaterra per retreure la condescendència del partit amb el que consideren "sortides de to" del líder d'UDC, Josep Antoni Duran i Lleida.
Segons ha pogut saber Nació Digital, la pedrera de CDC s'ha mostrat força molesta per les declaracions del colíder de CiU respecte el procés i sobre l'acció del Govern així com dels suport parlamentari d'ERC que en "un moment històric com el que viu Catalunya no es poden tolerar".
L'encarregat de respondre a les joventuts del partit ha estat el vicesecretari de política institucional, Lluís Corominas, que ha demanat calma perquè les respostes per part de CDC a les valoracions de Duran són replicades en "temps i forma", tot i que ha admès que són "habituals", pel que ha demanat paciència.
De tota manera, la JNC s'ha compromès a no airejar el malestar que generen certs tipus de declaracions del líder social-cristià i, en qualsevol cas, a elevar les seves queixes en els òrgans interns. Corominas ha agraït la "responsabilitat" per no atiar el foc de la divisió estratègica de la federació.
La JNC prega a CDC que pari els peus a en Duran
Les joventuts convergents aprofiten el Consell Nacional per criticar les "sortides de to" del colíder de CiU
ARA A PORTADA
-
L'Escola Agrària del Solsonès triomfa a Segòvia i es proclama campiona del III Campionat Forestal Nacional d'Estudiants Redacció
-
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Solsonès supera les 1.500 actuacions durant el 2025 Redacció
-
L’Ajuntament de Solsona anima la ciutadania a presentar propostes valorades en 100.000 euros fins al dia 18 Redacció
-
-
El Solsonès celebrarà la 22a Fira del Trumfo i la Tòfona de Catalunya els dies 7 i 8 de març amb rècord d’expositors Redacció
Publicat el
16 de novembre de 2013 a
les 20:25
Et pot interessar
-
Política
Solsona assoleix el rècord històric de població amb 9.953 habitants
-
Política
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal
-
Política
Junts Impulsem rebutja l'acord amb Mercosur
-
Política
Aliança Catalana esquiva l'ajuntament i aconsegueix fer parada informativa a Solsona
-
Política
La consellera Niubó fa una visita territorial al Solsonès
-
Política
Junts al Solsonès reuneix càrrecs institucionals i militància en el tradicional dinar de Nadal
