
El proper divendres 6 de juliol, a les 9 del vespre i a la Sala Polivalent de Solsona, tindrà lloc un sopar groc per recollir fons pels exiliats, represaliats i presos polítics.
Segons l'ANC Solsona, entitat organitzadora del sopar, hi col·laboraran restaurants de Solsona i Olius, establiments de queviures, Òmnium Solsonès, CDR Solsonès, CUP, ERC i PDeCAT.
La venda de tiquets és a Cal Davesas, Perruqueria Adelina i ca l’Ester. Donatiu: 25 euros. Places limitades. Si no s'hi pot assistir, es pot comprar un tiquet de fila 0. La data límit d'adquisició de tiquets és el dissabte 30 de juny.
La vetllada sopar constarà d'actuacions musicals, actuacions poètiques, hi vindran familiars de presos polítics i hi hauran connexions online amb familiars de presos polítics o exiliats.
Hi ha també l'opció d'apuntar-se per colles, que tindran les seves pròpies taules, per aquells que ho vulguin així.