Segueix augmentant el ritme d'increment de morts a Catalunya per Covid-19, amb 40 noves víctimes mortals en les darreres 24 hores, per damunt dels 27 del dia anterior, segons ha comunicat el Departament de Salut. Quant a nous contagis, la xifra d'aquest dijous és de 933, record en un sol dia fins ara des que va arribar l'epidèmia a Catalunya.
Amb aquestes xifres, el total de morts a Catalunya pel coronavirus és ja de 122, mentre que el total de casos puja a 4.203. Del total de contagiats, 312 estan greus (eren 98 el dia anterior), i 600 són professionals sanitaris (384, 24 hores abans) .
Pel que fa a Igualada, Salut confirma un total acumulat de 209 positius de coronavirus SARS-CoV-2 des que es va declarar el brot. Sis persones estan greus i 24 han mort amb la Covid-19. Del nombre total de casos, 91 són professionals sanitaris.
Des de l'inici de l'epidèmia de coronavirus, s’han comptabilitzat fins avui un total de 150 altes hospitalàries de persones diagnosticades amb COVID19 a Catalunya.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198343[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198165[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
40 morts en un sol dia a Catalunya pel coronavirus
El ritme d'increment de les víctimes mortals segueixen creixent respecte a dies anteriors
ARA A PORTADA
-
-
Oliana, primera parada del Vehicle Integral de Documentació que la Policia Nacional estrena a Lleida Redacció
-
L'exalcalde de Solsona, al capdavant d'Esquerra Republicana a la Catalunya Central Ramon Estany Montanyà
-
-
Identificat el conductor del cotxe que va enderrocar el pou ornamental de la Mare de la Font Redacció

- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el 20 de març de 2020 a les 22:07
Et pot interessar
-
Societat El jovent de Riner recupera la tradicional Festa de l'Adesiara
-
Societat L’Ajuntament solsoní convoca els petits ajuts per a entitats
-
Societat La constructora Joan Colell Boix SL farà l'urbanització del carrer Llobera
-
Societat El Solsonès se suma a la Setmana Europea de l’Energia Sostenible
-
Societat El Pagès de Matamargó fa un donatiu a Fènix per la venda de les samarretes «Llet és llet»
-
Societat L’Ajuntament de Solsona treu a concurs una plaça d’administratiu/iva i una de professor/a de piano