Arran difon a les xarxes un cartell que simula els bisbes de Solsona i Lleida practicant sexe anal
Pretenen "denunciar" la "repressió sexual" de l’Església catòlica "com a institució propagadora de l’odi contra les persones LGTBI"
ARA A PORTADA
-
-
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari Redacció
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
-
La Diputació de Lleida escull Solsona per celebrar el 3r Congrés Català de Repoblament l'any vinent Redacció
Publicat el
26 de juny de 2017 a
les 19:44
ACN Barcelona .- L'organització juvenil de l'esquerra independentista Arran ha difós a través de les xarxes socials un cartell que simula el bisbe de Solsona, Xavier Novell, i el de Lleida, Salvador Giménez, practicant sexe anal. Arran afirma que amb el cartell pretenen "denunciar" la "repressió sexual" de l’Església catòlica "com a institució propagadora de l’odi contra les persones LGTBI". També acusen la institució d’haver "instaurat" en la societat una "repressió constant" cap a les persones amb gèneres i sexualitats diverses. En aquest sentit consideren un exemple "clar i recent" els comentaris "LGTBIfòbics" d'ambdós bisbes o els "insults" del professor de l'Institut Gili Gaya.
Et pot interessar
-
Societat
L'Institut Escola d'Oliana estrenarà un nou cicle formatiu en Transport i Logística a partir del curs que ve
-
Societat
L’accés principal del Camp del Serra s’inhabilita durant una setmana per les obres del carrer Nou
-
Societat
Riner celebra aquest diumenge el Dia de la Gent Gran
-
Societat
El Centre Sanitari del Solsonès reforça l’equip d’infermeria i impulsa un nou model assistencial
-
Societat
Inverteixen 140.000 euros en aclarides a la Ribera Salada per reduir el risc d'incendi i adaptar-se al canvi climàtic
-
Societat ERC Solsonès organitza una xerrada sobre l’impacte de l’acord UE-Mercosur en el sector primari i l’economia
