Caramelles a Pinell de Solsonès

Un any més a Pinell hem celebrat les caramelles al municipi

  • Caramelles de Pinell del Solsonès
Publicat el 24 d’abril de 2025 a les 08:15
Actualitzat el 24 d’abril de 2025 a les 08:16

Seguint amb la tradició, els caramellaires van cantar i ballar a totes les parròquies del municipi amb una bona acollida per part dels veïns i veïnes, que van agrair la visita amb un piscolabis per als dansaires després de la seva actuació.

 

 

  • Caramelles de Pinell del Solsonès

Acompanyats de bon temps, vam matinar per dirigir-nos a la parròquia de Pinell, tot seguit vam fer camí fins a Madrona, després Sallent, cap a Miravé, i vam acabar al nucli de Sant Climenç. A cada parada vam cantar la caramella i enguany es van representar quatre balls, el de petits, el de mitjans, el del jovent, i el de “sèniors”, que van recuperar el ja típic ball de cintes.

 

 

  • Caramelles de Pinell del Solsonès

Els actes van finalitzar amb un dinar popular a la Sala Polivalent del poble.

L’Ajuntament vol agrair la col·laboració de tot el veïnat que, de forma desinteressada, ha fet possible la celebració d’aquesta tradició tan nostrada.