CatalunyaCaixa obre una convocatòria per a la donació de 350 equipaments informàtics a entitats sense ànim de lucre. Amb aquesta iniciativa, CatalunyaCaixa vol donar suport a aquelles entitats i associacions que tenen la voluntat de contribuir a millorar les condicions de la societat, en l'actual difícil context econòmic.
Les entitats beneficiàries d'aquest projecte han de ser no lucratives, siguin públiques o privades, i han de desenvolupar la seva activitat principal en els àmbits socials de l'educació i el socio-sanitari. Per tant, podran optar-hi associacions, escoles, biblioteques, centres sanitaris, organitzacions d'afectats per alguna malaltia, etc.
Els equips informàtics, provenen dels processos de renovació tecnològica anuals de l'entitat. Estan composats per CPUs IBM amb processador Celeron a 2,8GHz o 2,9GHz, memòria RAM de 512 Mb i disc dur de 40GB o 80 Gb, pantalla TFT de 17", teclat i ratolí.
Cada entitat podrà demanar un màxim de 10 equips informàtics. Les entitats interessades s'han adreçar al web de l'entitat www.catalunyacaixa.com o bé directament a l'accés www.catalunyacaixa.com/programacxdonaciotecnologica on trobaran un formulari per cursar la petició, així com informació addicional sobre la iniciativa i les bases de la convocatòria.
CatalunyaCaixa gestionarà el transport dels equipaments fins a les entitats i n'assumirà els costos. Per tant, no generarà despesa per als beneficiaris.
S'acceptaran fins a un màxim de 500 sol·licituds. Un cop arribat a aquest nombre, si fos abans de la finalització del termini establert, s'informarà que el sistema no recull més peticions.
A continuació, les peticions seran analitzades per CatalunyaCaixa per valorar la idoneïtat del destí dels equips sol·licitats. Es tindrà en compte la necessitat de cada entitat, així com l'impacte o la importància que tindran els equips en el desenvolupament dels projectes pels quals es fa la petició.
CatalunyaCaixa donarà 350 equips informàtics a entitats
Societat
Les peticions es podran fer via web fins al 22 de juny
ARA A PORTADA
-
Successos Un tendal en flames obliga a evacuar deu persones d'un edifici al carrer Jaume Costa de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Societat Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions Ramon Estany Montanyà
-
Societat Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària Ramon Estany Montanyà
Publicat el
04 de juny de 2012 a
les 21:13
Et pot interessar
-
Societat Odèn entra a la Denominació d'Origen Catalunya amb reconeixement vinícola
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys: protesta davant el consultori per exigir atenció sanitària adequada
-
Societat
Territori assigna un milió d'euros del Fons Climàtic per reforçar el Hub Forestal i impulsar la bioeconomia circular
-
Societat
L'ACA subvenciona el transport d'aigua a Odèn i Navès amb prop de 40.000 euros
-
Societat
Veïns i ajuntaments de la Vall de Lord reclamen que es garanteixi la cobertura horària al consultori mèdic
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès destina prop de 800.000 euros a la millora de la xarxa viària rural
