Segons dades de la Federació d'Associacions de Concessionaris de l'Automoció (Faconauto), l'any 2023 es van matricular a Solsona 67 turismes, un 11'6% més que l'any anterior.
Aquest ha estat un increment similar, encara que lleugerament per sota, al de tot Catalunya en conjunt, que ha estat del 16'7%, igual que a l'estat espanyol.
A Solsona, el rànquing de les 10 marques amb més matriculacions l'han liderat Renault (9), Dacia (8), seguides de Hyundai (6), Tesla (6), Toyota (6), Volkswagen (6), MG (5), Peugeot (4), Seat (4) i Kia (3). Amb 2 matriculacions, tenim BMW, Nissan i Skoda. I amb una sola matriculació, Citroen, Ford, Mercedes i Volvo.
Al conjunt català, la marca més venuda és Toyota, seguida de Kia, Wolkswagen i Hyundai.
[plantillavirals]
El 2023 es van matricular a Solsona 67 turismes
Les marques més sol·licitades, Renault i Dacia
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de gener de 2024 a
les 17:41
Actualitzat el
16 de gener de 2024 a les
18:20
Et pot interessar
-
Societat
Oliana planteja la rehabilitació de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil per destinar-la a habitatge assequible
-
Societat
La Caminada Popular de Pinell de Solsonès aplega 125 participants en la seva 13a de edició
-
Societat
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines municipals de Solsona
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova sessió del projecte «Més digitals» a Sant Llorenç de Morunys
-
Societat
El Servei Connectem de l’Adlsolcar atén 316 persones el 2025 i 3 de cada 4 a l’atur troba feina
-
Societat
El bisbe de Solsona beneeix les obres de restauració de l’església de Sant Pere de Miravé
