El Banc del Temps del Solsonès es presentarà a la Vall de Lord

Es consolida amb la voluntat d’expandir-se a tots els racons de la comarca

Publicat el 01 d’agost de 2013 a les 13:54
El pròxim dimarts 6 d’agost es presentarà a Sant Llorenç de Morunys el Banc del Temps del Solsonès. Els mateixos usuaris del Banc del Temps seran els encarregats d’exposar i explicar el contingut d’aquest nou concepte d’ajuts i treballs gratuïts a la població de la Vall de Lord. La tècnica del Consell Comarcal responsable del Banc del Temps i els seus usuaris volen exportar a tots els municipis de la comarca la bona experiència que han experimentat amb el grup humà que ha sorgit.
 
La presentació serà a les 7 de la tarda a la Sala Polivalent (Pavelló) de Sant Llorenç de Morunys i estarà oberta a tothom que es vulgui informar de les prestacions del Banc del Temps.
 
Actualment, el Banc del Temps del Solsonès compta amb 24 usuaris que es realitzen serveis de forma multilateral i que de tant en tant realitzen trobades de lleure. Aquesta iniciativa consisteix en exposar aquelles ofertes i demandes que una persona té i intercanviar-les amb altres ofertes i demandes que els demés usuaris han exposat. Així, mitjançant l’ús de tiquets els canvis de serveis es poden fer de forma multilateral, la qual cosa cohesiona el grup d’usuaris.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google