El bisbe de Solsona confirmà 9 joves de Navès

Publicat el 28 de maig de 2012 a les 15:27
Foto de grup dels confirmats Foto: RESOL

La petita església de Santa Margarida de Navés s'ha vestit de festa aquest diumenge 27 de maig, Dia de Pentecosta, amb motiu de la confirmació de 9 joves de la parròquia. La celebració ha estat presidida pel bisbe de Solsona, Mons. Xavier Novell, i concelebrada pel rector, Mn. Ramon Alsina, i diversos preveres vinculats amb la parròquia.
Els joves confirmats han estat:
Ignasi Ballarà i Bach i Xavier Ballarà i Bach de Sorba; Jaume Estalella Cano, Judith Solé i Manent, Joan Tristany i Codina i Martí Vilafranca Vila, de Navès; Josep Sató i Rosas i Quimet Sató i Rosas, de Linya; Jaume Marsiñach i Sanahuja, de Vila-Sana.
A més, un dels joves, a part de la confirmació, va rebre el sagrament del Baptisme i la Primera Comunió.
Després de la cerimònia religiosa, els confirmats, amb els seus familiars i el mateix bisbe, van compartir un berenar de celebració a fora l'església.