Andreu Buenafuente entrevistarà el Bisbe de Solsona aquesta propera setmana. Foto: Bloc BFN
Segons informa el servei de premsa del Bisbat de Solsona, Mons. Xavier Novell sortirà la setmana vinent per TV al programa de La Sexta de l'Andreu Buenafuente. El dia d'emissió és el dimarts 26 d'abril i l'hora les 22.15 per la Sexta2 i les 24.00 per la Sexta (el mateix programa).
D'altra banda, segons ha informat el mateix Bisbe al seu facebook, l'Editorial Claret publicarà la seva carta pastoral, que fa unes setmanes va publicar titulada "Vine i ho veuràs", adreçada als nens i nenes de primera comunió. I és que segons explica el mateix bisbe, va enviar un exemplar a l'Editorial Claret i els hi va agradar tant que volen fer-ne una nova edició. Així doncs, el passat 15 d'abril, va signar el contracte amb l'esmentada editorial cedint els drets de l'obra amb algunes modificacions: el títol serà "Tomàs i l'eucaristia", els dibuixos seran tots a color i, potser, hi haurà algun canvi més.
Mns. Xavier Novell anima a tots els pares i mares, els nens i nenes, les parròquies, els catequistes a llegir aquest conte, aquesta catequesi que té per nom "Tomàs i l'eucaristia", i expressa que tindrà una gran alegria i un gran goig de saber que "l'heu llegida", atès que "segur que farà un gran bé a tots els infants que es preparen per a la comunió i també als altres que ja l'han feta",
El Bisbe de Solsona serà entrevistat per Andreu Buenafuente
El dia d'emissió és el dimarts 26 d'abril i l'hora les 22:15 per la Sexta2 i les 24:00 per la Sexta
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’abril de 2011 a
les 23:54
Et pot interessar
-
Societat
L'Escola Arrels II celebra el 32è Certàmen Literari amb l'artista geganter Pau Reig com a protagonista
-
Societat
La parada d'autobusos de Solsona canvia de lloc temporalment durant quatre mesos
-
Societat
Oliana planteja la rehabilitació de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil per destinar-la a habitatge assequible
-
Societat
El sociosanitari del Solsonès: que és i com funciona
-
Societat
Solsona renova un any més la devoció a Sant Pere Màrtir
-
Societat
La Caminada Popular de Pinell de Solsonès aplega 125 participants en la seva 13a de edició
