El Centre Sanitari concentra esforços davant del que es preveu que sigui el pic de contagis
La plantilla de personal sanitari es prepara per uns dies que es preveuen crucials
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de març de 2020 a
les 20:41
En previsió del què siguin dies en que els contagis d’arreu del país assoleixin el seu pic més alt des de l’inici de la crisi sanitària com a conseqüència del Coronavirus, el Centre Sanitari del Solsonès, a fi de contribuir a evitar el col·lapse, concentra els seus mitjans humans per tal d’atendre a les persones que requereixin assistència sanitària urgent. Així mateix s’estan elaborant protocols pel correcte funcionament del Centre.
Des del Centre es reitera la crida a la població a no acudir als serveis sanitaris a no ser que siguin casos greus; es fa una crida a la calma i es demana a la població que es confini a casa i que, en cas de tenir símptomes lleus similars a un procés gripal, faci repòs i prengui antitèrmics.
Juan Campus, director mèdic de l’ens recorda la importància d’administrar els recursos de què es disposa; “som un Centre Sanitari preparat i conscienciat per donar una primera resposta als pacients que acudeixin a nosaltres” explica, i afirma que posaran tots els seus recursos humans i materials davant de les urgències, “hem de poder atendre la gent que ho necessiti” i, si s’escau, derivar-los a un hospital de referència. El Dr. Campus ha volgut recordar que “estem preparats per donar una primera resposta i estabilitzar a pacients que pateixin des d’un infart, un accident o un ictus”.
Et pot interessar
-
Societat
L'Escola Arrels II celebra el 32è Certàmen Literari amb l'artista geganter Pau Reig com a protagonista
-
Societat
Oliana planteja la rehabilitació de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil per destinar-la a habitatge assequible
-
Societat
El sociosanitari del Solsonès: que és i com funciona
-
Societat
Solsona renova un any més la devoció a Sant Pere Màrtir
-
Societat
La Caminada Popular de Pinell de Solsonès aplega 125 participants en la seva 13a de edició
-
Societat
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines municipals de Solsona
