Demà dissabte 13 de novembre de 4 de la tarda a 10 del vespre el Grup de Natura del Solsonès anirà a col·locar sis caixes niu a la fageda de Busa. Per participar a aquesta activitat gratuïta cal inscriure’s prèviament trucant al Fermí, al 646 587 284, o bé al Noel al 644 341 816. Cal portar calçat i roba adequada i mascareta.
L’activitat s’emmarca en el programa de seguiment participatiu del liró gris que es fa a tot Catalunya i que coordina el Museu de Ciències Naturals de Granollers.
Els lirons són una espècie de mamífers bioindicadors del bon estat del lloc on viuen, és a dir, en boscos madurs i ben conservats, ja que són especialment sensibles al clima i a altres factors ambientals.
ARA A PORTADA
-
-
La Casa Gran del Miracle conclou la seva reforma amb suport dels fons Next Generation Ramon Estany Montanyà
-
L’escola de Llobera expandeix les instal·lacions amb criteris de bioconstrucció i eficiència energètica Ramon Estany Montanyà
-
Personal docent del Solsonès es concentra a Solsona per exigir millores laborals i salarials Ramon Estany Montanyà
Publicat el
12 de novembre de 2021 a
les 17:38
Actualitzat el
12 de novembre de 2021 a les
17:44
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès acollirà una jornada informativa per impulsar la creació de comunitats energètiques
-
Societat
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius
-
Societat
Aprovada la modificació de crèdit de l’Ajuntament de Solsona amb l’ingrés de 473.000 euros
-
Societat
El canvi climàtic obligarà a una adaptació important de l'activitat turística
-
Societat
Productors i restauradors del Solsonès valoren el potencial de la marca “Gust de Lleida” per impulsar el producte local
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona aprova la darrera pròrroga del contracte de gestió de la llar d’infants municipal
