
El dissabte 17 de desembre, les delegacions de Joventut i Vocacions del bisbat organitzen el 3r Agaplec, al Seminari de Solsona. Enguany es comptarà amb la presència del Padre Jony, sacerdot del bisbat de Tortosa, impulsor de la Fundació “Provocando la paz” i cantant de rock.
Les activitats del matí començaran a les 10h. i les conduirà el Padre Jony: primer amb una estona de pregària a la capella del seminari; després amb una xerrada sobre la seva vocació, especialment a través de la Fundació “Provocando la Paz” que ajuda a diversos països de missió a Amèrica Llatina; seguidament un torn de preguntes i per acabar oferirà un petit concert.
Al migdia hi haurà un temps per a dinar (cadascú l'ha de portar). A la tarda estan convocades les famílies i joves que van acollir durant el dies previs a la JMJ. Es passarà un vídeo d’aquells dies i s’acabarà la jornada amb la celebració de l’eucaristia.